فردوس - مشکل اینترنت همراه اول چیست؟
برخی
کاربران اپراتور اول ارتباطی از این مساله که هنگام استفاده از اینترنت
تماسها و پیامکهای آنها به دستشان نمیرسد، گلایه دارند.
به
گزارش ایسنا، مدتی است برخی کاربران همراه اول میگویند هنگام استفاده از
اینترنت تلفن همراه خود، تماسهای ورودی را دریافت نمیکنند و پس از پایان
کار با اینترنت در قالب پیامکهایی که از سوی اپراتور برای آنها ارسال
میشود متوجه میشوند افراد موفق به تماس با آنها نشدهاند و خط آنها خارج
از دسترس بوده است.
همچنین
بنابر اظهارات این کاربران در نقاط مختلف تهران کاربران همراه اول به
هنگام اتصال به شبه GPRS پیامک نیز دریافت نمیکنند و پیامکهایی که در آن
ساعت به آنها ارسال شده با وقفه به دستشان میرسد.
در این زمینه مدیرعامل همراه اول در گفتوگویی با ایسنا به ذکر دلایل این امر پرداخته و چرایی این مشکل را عنوان کرد.
وحید
صدوقی با تاکید بر اینکه مسالهی اختلال به شمار نمیرود، اظهار کرد: یک
دیدگاه و یک روش این است که فرد در زمانی که از اینترنت استفاده میکند
مانعی بر سر راه خود نداشته باشد و زنگ خوردن یا دریافت پیامک باعث مزاحمت
برای او نشود که به همین دلیل میتوان در هنگام استفاده از اینترنت دریافت
تماس و پیامک را متوقف کرد تا پس از پایان استفاده از GPRS تماسهای از دست
رفته از طریق پیامک به او اطلاع داده شود.
وی
ادامه داد: راهکار دیگر هم آن است که در زمان دریافت تماس یا پیامک دیتای
فرد قطع شود تا فرد به صورت همزمان با استفاده از دیتا پیامک و تماسهای
خود را نیز دریافت کند. اکنون ما در حال اصلاح سیستم هستیم تا مشترک بتواند
همزمان با سرویس دیتا مکالمات خود را نیز دریافت کند.
+ نوشته شده در چهارشنبه چهارم دی ۱۳۹۲ ساعت ۸:۲۸ ب.ظ توسط پيشگامان
|